SF tim
* 25.02.2020. 18:12:28
napredna pretraga  
Dobro došli, Gost. Molimo vas prijavite se ili se registrujte.
Da niste izgubili svoj aktivacioni e-mail?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti: Fan forum SF fanova. Smile
 
  Portal   Forum   Pomoć Pretraga Igre Prijavljivanje Registracija  
Stranice: [1]   Idi dole
  Štampaj  
Autor Tema: S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl  (Pročitano 11862 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Ćale
Elessar

pripravnik


Poruke: 23
Ugled: +0/-0
Starost: 42
Lokacija: Bg
Pol: Muškarac
Van mreže


« poslato: 09.05.2007. 13:09:30 »

Description:

Year 2012. Six years passed since the time of the Second catastrophe to have made the April events of 1986 fade.

The game is set in the Chernobyl exclusion zone which turned from a destiny-breaker place into a threat to all mankind. The Zone is reluctant to open up its mysteries and needs to be forced to do it. It is a rare hero who can reach the very heart of the Zone onto find out what danger awaits him there.

A danger which, compared to marauders and enemy groupings, all monsters and anomalies, will seem a mere preparation to the meeting with something more fatal and threatening.

But for now… get ready, hero. Collect artefacts and trade, grope your path and keep an eye on the rear, catch roentgens and fight – only make sure you survive! And then, perhaps, if you are persistent and truly lucky, you will find out why all this had fallen on you.
Key features:
Living-and-breathing world: virtual monsters and stalkers migrate around the Zone, similarly to the player they are preoccupied with day-to-day things – feeding, fighting, looking for prey, trading, sleeping, taking rest
Freedom of movement around the storyline, limited only by the player’s will and abilities
The world of post-Soviet environment
Authentic objectives of the Chernobyl exclusion zone – the power engineers city of Pripyat, Chernobyl NPP, Chernobyl-2 complex of over-the-horizon detection and more
Atmosphere of eerie mystery and constant danger
Multiple game endings
System of weather effects and dynamic day & night shift
Photo-realistic graphics, adding to the game atmosphere immersion
Realistic ballistics, extensive arsenal of real weapon prototypes
Unique multiplayer modes implemented within the game entourage – artefacts collection, anomalies, radiation, weather effects, day & night change etc
Extensive map editor possibilities for multiplayer gaming

Chernobyl Landscape-


Sunrise In The Zone-


Zahtevnost:  lud je
« Poslednja izmena: 10.12.2007. 02:04:06 od dan555 » Sačuvana

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had...
BUFLA
Mesar

kopilot


Poruke: 208
Ugled: +0/-0
Starost: 32
Lokacija: Beograd
Pol: Muškarac
Van mreže


« Odgovor #1 poslato: 09.05.2007. 19:29:53 »

You are alive
pray the lorf
Mr. Green
sada na temu

imao sam priliku daje igram
zarazna je igra Smile
pogotovo za one koje vole misterije Smile
mada mi je bezveze sto se gaus rifle dobija u poslednjih 5 minuta igre :/
Sačuvana

Blood, honor, loyalty....above all!
Miki 13991
Vitez Gondora

kopilot


Poruke: 268
Ugled: +1/-0
Lokacija: Уједињено Српско Краљевствo
Van mreže


« Odgovor #2 poslato: 09.05.2007. 19:51:21 »

Дуго очекиванаигра... 10 година чими се да су је радили Confused БТВ, welcome back, Мр Ћале Very Happy
Sačuvana



Доме доме, међу звездама,
где светови плешу, слободни.
И.А.
Sal
Banovan korisnik
predsednik


Poruke: 5.649
Ugled: +28/-10
Starost: 50
Lokacija: In the face of the place
Slike: moj album
Pol: Muškarac
Van mreže


WWW
« Odgovor #3 poslato: 15.05.2007. 18:38:30 »

Imam tu igru instaliranu, i nikako da je pokrenem, negdje zapelo...Sad
Sačuvana

...We'd better get back, 'cause it'll be dark soon, and they mostly come at night... mostly...
skorpius
Registrovani
pripravnik


Poruke: 1
Ugled: +0/-0
Van mreže


« Odgovor #4 poslato: 06.08.2007. 13:12:49 »

Odlicna igra steta sto nisam nastavio da je igram
Sačuvana
yugo 45
>>dolazi tihi>>
admiral flote


Poruke: 1.117
Ugled: +8/-0
Pol: Muškarac
Van mreže


« Odgovor #5 poslato: 19.04.2008. 21:55:10 »

imam igru ali nemam komp za nju  ali dobra je do bola
Sačuvana

(\_/) copy the bunny
(0.o) into you're sign
'(__)' help him achieve world domination
NaraYan
Archmage

predsednik


Poruke: 2.074
Ugled: +21/-1
Starost: 37
Lokacija: Vilin Grad
Pol: Muškarac
Van mreže


« Odgovor #6 poslato: 09.05.2008. 21:44:00 »

Ja sam igrao malo, ali na veliku zalost, posle Bioshocka.
To je kao kad vozish BMX a posle njega Pony Violetu.
Ne ide.
Ne mogu da ocenim lepo, vidi se da je dobra, ali se takodje vidi da nije klasa.
Sačuvana

Samo Shrajk Srbiju Spashava
Nesa
Vajper

predsednik


Poruke: 2.762
Ugled: +30/-1
Starost: 61
Lokacija: Beograd-Mirijevo
Pol: Muškarac
Van mreže


« Odgovor #7 poslato: 02.12.2009. 20:18:21 »

Dugo sam imao ovu igricu u posedu i neznam kako je doslo da je nisam igrao ranije. Valjda naislo nesto sto me je vise interesovalo a ona pala u zaborav.
Bilo kako bilo, pre izvesnog vremena je instaliram i kako sam mislio da sam tata mata za ovu vrstu igrica, zviznem na najtezi nivo.
Naslucujete sta se dalje desavalo. Igrica me debelo namucila. Cak vise nego i jedna do sada.

Sama igrica je relativno dobro koncepirana. Dobijaju se zadaci koji se kasnije resavaju upotrebom sile i oruzja. Igrica je iz prvog lica, sto mi se jako dopada. Ustvari samo takve igrice i volim.
Ne volim da razmisljam za generisanu podrsku koju kompjuter daje u vidu saboraca jer obicno takve postavi kao kakve smlate koji se nit krecu nit nisane dok pucaju.
Znaci ova igrica je upravo to FPS. Igrac protiv kompjutera.
Sam pocetak je malo tezi dok se ne nabavi ili kupi kvalitetno naoruzanje a kasnije je u tom pogledu dosta lakse. Municija, lekovi, zavoji, hrana i inekcije se uglavnom uzimaju od savladanih protivnika. No desava se da se tokom igre naidje i na mesta gde su potrebstine skrivene. Zato, kad se zavrsi sa mapom i resi se protivnika, pametno je obici celu mapu, dopuniti zalihe pa tek onda krenuti dalje.
Kako igra odmice, broj protivnika po mapi se povecava i isti postaju puno otporniji na pogotke sa starijim tipovima oruzja iz predhodnih mapa. Zato je bitno i tragati za novijim vrstama oruzja. No paralelno sa tim je bitno da se starog oruzja oslobadjate jer igrac moze da nosi samo odredjenu kolicinu stvari. Zbraja se bukvalno sve. Od oruzja municije, vode hrane zavoja, bas sve.
Ako se prepopteretite morate se osloboditi necega (sto smatrate viskom), sto je na mapi jako nezgodno, jer tada nemozete da se branite i krecete a neprijatelj nikad ne spava. Upravo to mi se cesto desavalo. Dok izaberem sta mi je visak, uvek me neki mamlaz nadje i odere. Koliko god sam puta rekao da cu prvo da bacim nesto, pa tek da onda uzmem sledece, uporno sam radio obrnuto.
Jedino sto sam se naterao da cesce memorisem poziciju, tako da iako me umlate lakse prebolim.
Svaki zadatak koji resite vam se placa a sa novcem mozete kasnije kod dilera trgovati sa svime. Dileru mozete i prodati sve sto vam netreba od uruzja i municije kao i svega sto usput pokupite. a to ce vam lepo uvecati prihode.
Status u igrici se odredjuje sa brojem protivnika koje eliminisete, kao i vrstom protivnika. I protivnici imaju rang. Tako da ako eliminisete obicnog vojnika dobijate samo jedan poen ali ako zviznete kapetana, to je vec tri poena. Naravno sto je veci status protivnika teze ga je eliminisati. Sem obicnih protivnika imate i protivnike mutante. Od obicnih pasa, do nevidljivih mutanata(vide im se samo oci). Neke mozete zaobici ili pobeci uz malu pretrpljenu povredu ali vecinu morate poslati bogu na ispovest da bi ste prosli dalje. Mozete zamisliti kako izgleda utepeti mutija, koji se brzo krece, jako lako ubija, a vi mu vidite samo oci. Jos ako je usred okrsaja oruzje ostalo bez municije, ili zataji .... . Obrali ste bostan. Ustvari, krecete zasigurno od zadnje memorisane pozicije.
Znaci da bi igracu jos vise otezali, tvorci igre su ubacili i kvaku da oruzje ima i svoju pouzdanost. Duza upotreba istog oruzja utice na njegovo habanje sto dovodi do zastoja ili potpunog otkazivanja. Zastoj se resava ponovnim repetiranjem, a otkazivanje, baci staro, uzmi novo. Vek upotrebe oruzja se vidi u karakteristikama tog oruzja, a da bi se do njih doslo, opet mora da se zaviri u meni i opet te neprijatelj bas tada nadje.
I sve ovo nebi bio neki veliki problem da kompjuter pred kraj nepocne da krade. Moze se desiti da posle ucitavanja poslednje memorisane pozicije, ostanete bez polovine municije ili medikamenata. Nije ni to problem ako ste na pocetku mape, ali ako se to desi pred kraj, gde ste sve usput vec pokupili, pa jos ako tada idete na brzo memorisanje, gotovo ste u neresivoj situaciji.
Pred sam kraj igrice sam upravo to doziveo. Nestalo mi je bez traga municija za svo bolje oruzje kao i zastita protiv radijacije. Neprijatelj na staro oruzje "imun" a radijacija mu ne smeta, dok ja moram da se spricam svakih 30 sek. Do cilja me delila jedna prostorija i jedan hodnik i nikako to nisam mogao da resim. Ili me ubije radijacija ili gadovi.
Iii, pretpostavljate sta sam uradio posle par dana pokusavanja. Ubio sam igricu. Ma mozda i nebi ali morao sam da reinstaliram racunar, i eto. Dobro opravdanje para vredi.
Grafika same igre nije bas narocita. Jako malo ima detalja pogotovu van osnovnog objekta. Komande su razbacane po tastaturi i tesko ih je bilo, bar meni, postaviti na pravo mesto da budu igracu dostupne. Muzika je poneki put iritirajuca ali sve u svemu moze da prodje. Prelazi sa nivoa na nivo i sa mape na mapu, dugo traju i zna da nervira.
Sve u svemu, igra je osrednja ali moze da prodje.
Sačuvana
robi75
Sir Oliver

admiral flote


Poruke: 932
Ugled: +22/-1
Starost: 45
Lokacija: Srbija
Pol: Muškarac
Van mreže


« Odgovor #8 poslato: 15.03.2011. 12:03:24 »

Tek sada je dosla na red.Sasvim korektna igrica.Nesa je rekao sve,ali bas sve.Sve sto bih ja dodao bilo bi visak.
Sačuvana

Sine veli, ko igra za raju i zanemaruje taktiku, zavrsice karijeru u nizerazrednom "Vratniku".
NaraYan
Archmage

predsednik


Poruke: 2.074
Ugled: +21/-1
Starost: 37
Lokacija: Vilin Grad
Pol: Muškarac
Van mreže


« Odgovor #9 poslato: 15.03.2011. 13:08:22 »

Dobio sam Stalker - Complete edition i povlečim rečeno iz gornjeg posta.
Naime, kada se igra ovako lepo pečovana i munjena u 1920x1080 Stalker postaje apsolutno fenomenalan.
Nije lak naravno ali postoje podešavanja nivoa težine.
Zona je - Zona. Ne zna se na šta može da se naleti, a grafika je fantastična.
Bioshock je genijalan, ali Stalker nije uopšte daleko od toga. Mislim, jeste genijalan na svoj način.
Znači S. T. A. L. K. E. R. - Complete je odlična igra oslobođena ranijih bolesti. 9.4/10 od mene.
Sačuvana

Samo Shrajk Srbiju Spashava
venom187
Leon S. Kennedy

admiral flote


Poruke: 1.032
Ugled: +14/-2
Starost: 26
Lokacija: Under and over it
Pol: Muškarac
Van mreže


« Odgovor #10 poslato: 18.03.2011. 20:50:28 »

Ovu igru bih svrstao u TOP 10 svih igara koje sam igrao,a igrao sam ih poprilicno...Kao sto rece Robi,Neso je napisao biografiju za ovu igru, bravo bravo svaka cast
Sačuvana

Don't run. You'll only die tired.
Stranice: [1]   Idi gore
  Štampaj  

 
Prebaci se na:  

Šema sajta  ◊   SF Vektor  ◊   TV program  ◊   Periodni sistem NF

Pravilnik  ◊   SF kviz  ◊   NF na Krstarici  ◊   SF filmovi  ◊   Bibliografije

Kopirajt © 2006-2019. SF tim. Sva prava zadržana.
Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines | Mapa foruma | Arhiva | wap2 Ispravan XHTML 1.0! Ispravan CSS!
Stranica je napravljena za 0.021 sekundi sa 23 upita.