Настављам "извештај" о судару од пре нове године.
Био у сервису Богуновић, ауто био код њих шест дана, осигурање Таково све уредно платило (свака им част).
Али, кад сам дошао по кола, имам шта да видим - на задњим вратима сам уместо фијатове ознаке коју су ми

украли имао налепницу (СФ, Кес фан

), мајсторе мрзело да је скину па је префарбали.
Пошто се човек са пријема возила уверио да је тако, одемо до лимарске радионице. Изађу тројица радника, човек им каже да поправе колико могу шта су забрљали и тада креће... прво један од њих коментарише како немам пара да купим знак, затим сочно опсује човека са пријема, извиче се на њега, после чега се сва тројицa врате у радионицу. Ни на крај памети им није било да исправе свој фушерај.
Поред тога радили су ми и браву на возачевим вратима, оштећену приликом обијања пре пар година. Исправили лим и маскицу браве али тако лоше да је остао зазор кроз који сада улази вода па ће кад-тад цилиндар да се поквари. Осим тога требало је да ручно зафарбају оштећења боје и заштите лим. Замрљали су само једно место али и то без икакве припреме па је по ивицама боја подигнута што значи да ће лим испод несметано рђати.



Не будем лењ, пријавим све фијатовој служби за односе са купцима (Ciao Fiat) i istog dana dobijem odgovor da su na osnovu mojih slika i podataka iz Bogunovića saglasni da radovi nisu na potrebnom nivou i da je Bogunović ponudio da ispravi brljotinu i o svom trošku mi stavi znak (koji prodaju samo uz masku pa košta više od 9.000 din).
Sad treba da razmislim da li da prihvatim ponudu. Ko može da natera te radnike da rade dobro kad se usuđuju da psuju svoje kolege sa prijema vozila i to pred mušterijom.
Bilo kako bilo, Fijat me prijatno iznenadio. Ovako se posluje!